Home

Hvorfor er folk imot homofili

Hvorfor har noen imot homofile/ bifile? - Ung

Hvorfor har folk så mange meninger om homofili? 22.09.2013 2013 Homofil / skeiv; Hvorfor er det så mange som har fobi mot homofile? 24.04.2009 2009 Homofil og skeiv; Er det greit å være imot homofili?? 10.04.2019 2019 Homofil og skeiv; Hvorfor har mange fordommer mot homofile? 19.11.2014 2014 Homofil og skei Homofili (fra gresk homos, «samme» og filos «venn», dvs. elske den samme, og da i forstand en av samme kjønn) er en seksuell orientering karakterisert av romantisk og/eller seksuell tiltrekning til personer av ens eget kjønn.Homofili og heterofili er relative begreper på hver side av en kontinuerlig skala, med bifili et sted på midten Det er Guds hus. Da blir det feil å tillate vielse av homofile i kirken - som så tydelig strider mot Bibelen, Guds ord. Guds oppfinnelse. Jeg håper at dette er mulig å forstå, om ikke å like. Kirken er Guds hus, Bibelen er Guds ord og ekteskapet er Guds oppfinnelse. Om homofile par vil gifte seg utenfor kirken, kan jeg ikke si imot Holder på å skrive en oppgave om religiøse konflikter. Skal skrive om homofili og komme med minst 2 sider dær sidene skal være for/mot. Noen hær som har et argument mot homofili? Eventuelt vet om noen jeg kan kontakte for å få mer informasjon om hvorfor folk er mot homofili

Homofili - Wikipedi

1. , for den saks skyld) skal ikke ha en dritt å si om saken. Som
  2. Jeg har ikke noe spesielt imot homofile. De er som folk flest. Det fins drittsekker blant dem men også greie folk. Jeg tror de representerer alle aspekter av samfunnet som resten av oss. Det finnes sikkert de aspekter av homofili som ikke er så positivt men de er vanlige mennesker i bunn og grunn
  3. HVORFOR er homofili synd? Skrevet av: Gustav Kjølberg - Del. I lang tid har jeg fulgt debatten om vigsel av homofile i den norske kirke. Slik jeg ser det er det en debatt om man ser på homofili som synd eller ikke. Dette spørsmålet blir debattert opp og i mente, med henvisning til bibelvers over en lav sko
  4. Jeg er ikke imot homofili, selv om jeg mener det ikke er normalen. Jeg personlig, mener at homofili er en feil, hvor naturen har rotet det til og da gjort en person homofil. Selv om jeg mener at homofili ikke er normalt, så kan en likevel si at det er naturlig, på den måten at det er en feil som naturen gjør iblant
  5. — Dette er et paradoks, som for oss evolusjonsbiologer er å sammenligne med at en fysiker skulle se et eple falle oppover. Huseby understreker at selv om det kan virke som om homofili er et «uhell» fra naturens side, er det ikke nødvendigvis feil, eller noe som kan eller bør korrigeres
  6. Hvorfor er det ikke greit å være imot homofili? Samfunn, etikk og politik
  7. Jeg må innrømme at jeg ofte lurer på hvorfor er folk født homofile? og reflekterer rundt det. Når man ser tilbake i tid og helt tilbake fra Jesus sin tid så kan man både lese om og se skisser av homofile og såkalte orgier. Så homofili er ingen nymotens ting. En ting er sikkert, homofile er like gode foreldre som heterofile

Derfor er jeg imot kirkelig vielse av homofil

Homofili er bare en av mange ting som er oppført i 1 Kor 6:9-10 som vil holde en person fra Guds rike. Ifølge Bibelen så er Guds tilgivelse like viktig for en homofil som det er for en ekteskapsbryter, tilbeder, morder, tyv etc. Gud vil også styrke alle mennesker til å stå imot disse ønskene (1 Kor 6:11, 2 Kor 5:17, Filipperne 4:13). Englis Debatten om Islam og homofili blusser opp igjen. På tide å få sagt det klart: Ingen av de store religionene er for eller mot homofili Sannheten om homofili Det finnes mange myter og fordommer rundt homofili. Det er på høy tid å få fra, sannheten, og legge lokk på noen de absurde påstandene som finnes blant folk

Hei! Jeg sitter her i nattens mørke og er rimelig forvirret, og ikke minst sint og oppgitt. Vi er i 2016, tenk det,- og folk er fortsatt imot homofili. Hvorfor? Hvordan går det utover deg på noen som helst måte at en gutt liker en gutt, eller at en jente liker en jente? Gjør det deg vondt? Mister d Da Gud skapte menneskene, var det hans hensikt at sex bare skulle finne sted i et ekteskap mellom en mann og en kvinne. (1. Mosebok 1:27, 28; 3. Mosebok 18:22; Ordspråkene 5:18, 19) Bibelen forbyr all annen sex enn sex mellom mann og kone, enten det er homoseksuelle eller heteroseksuelle handlinger.(1. Korinter 6:18) Dette gjelder både samleie, kjærtegning av en annen persons kjønnsorganer. Homofili er et biologisk og sosialt avvik. Slike utsagn fra en politiker er ikke egnet til å tiltrekke seg skjeve velgere, skulle man tro. Og da Jean-Marie Le Pen ledet Nasjonal Front høstet de neppe heller særlig mange stemmer fra det homofile miljøet I dag er det en utbredt sex-turisme - både heterofil og homofil - i de samme landene, bla. Tunisia og Marokko. Dette er imot Koranen og alle vet det, men det foregår allikevel og helt usynlig er det ikke. Dødsstraff for homofili finnes bl.a. i Iran, Saudi-Arabia, Sudan og noe

For/mot homofili - Religion, filosofi og livssyn

1. Jeg registrerer at andre er uenige, og man behøver slett ikke gå tilbake til Paulus tid for å finne eksempler. Men felles for dem - Paulus inklusive - er at de mangler begrunnelser for hvorfor det er galt. I alle de trådene vi har hatt om homofili her på forumet er begrunnelsen for at homofili ikke er bra mangelvare
  2. HOMOFILI: Dersom man ønsker at folk faktisk skal følge rådet, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke er mye mer opptatt av å utvikle teori og praksis for å hjelpe folk til nettopp det, Tvert imot ville jeg jobbet aktivt for å få det hjerteløse synet fjernet
  3. Hvorfor er enkelte muslimer leser de Surat Lut - fortellingen om Lut og hans folk. Bare fordi noen muslimer mener homofili er moralsk uakseptabelt betyr ikke at de ønsker å gjøre.
  4. Roland og Auestads undersøkelse kan ikke gi et sikkert svar på hvorfor homofile og ikke aksepterer homofili, gjerne er er det mange som opplever at folk behandler.

Hvorfor er det ikke greit å være imot homofili? - freak

Hva mener folk om homofili? - Likestilling - VG Nett Debat

Hva er det med homofili som gjør mange mennesker kvalme. som gjør at mennesker hater hverandre? Jeg synes alle skal f Er sølibat et krav til kristne ledere Homofili er unaturlig, og er imot naturen, Jeg er ikke enig med Paulus, var det noen i en kvinneforening som sa til meg en gang. Jesus har sagt mye godt Som vanlig kommer det en debatt om homofili Det er ingen samtale eller åpen dialog om prinsipielle problemstillinger som de jeg har nevnt foran Det er ikke bare homofili som beskrives som synd i Bibelen. Tvert imot! Vi må begrunne våre holdninger ut ifra Bibelen, ikke ut ifra følelser. Det er ikke korrekt å si at noe er Bibelsk uten å påpeke hva Bibelen faktisk sier om et tema. Her er et banalt eksempel: En politiker kan ikke bare «velge å vrake» i partiprogrammet sitt

Her finner du alle saker som omhandler homofili. lukk dagbladet er en del av Aller Media Hvorfor ser du denne annonsen. Nettstedet du nå besøker blir i stor del finansiert av annonseinntekter - Homofili er en stor og alvorlig trussel mot befolkningsutviklingen, og vi advarer sterkt mot en kjønnsnøytral ekteskapslovendring, sier Hove. - Jeg identifiserer meg med det som står i bibelen, jeg, fortsetter Hove, som sier til Blikk Nett at homofili både er en styggedom og en vederstyggelighet

Det er i forbindelse med sin serie av foredrag over Første Mosebok. Her får vi også forklaringen på, hvorfor det kun er sjeldent og kort, han berører emnet. Det skyldes dels at emnet er ham meget imot og at det dessuten var relativt ukjent i videre kretser på hans tid Hvorfor kan vi ikke bare ha en felles møteplass for alle som er kristne i Vennesla én uke i året? spør leder av Vennesla menighetsråd, Randi Sofie Hagen. Fellesmøtene i Vennesla har samlet mye folk de siste årene, og neste år var planen at Elin Fagerbakke skulle komme til Filadelfia å tale Islam legger ingen hindre i veien for vennskap og kjærlighet menn i mellom og kvinner i mellom. Tvert imot legges det vekt på at vi er brødre og søstre og derfor forpliktet til å elske hverandre. For Guds skyld, flott - dette høres ut som en human religion. Men lese videre kjære leser, les: Men dette vennskapet.. 8) 1. Timoteus 1:10: De seksuelt umoralske mennene som utøver homofili, slaver, løgnere, skadedyr og hva som helst annet er i strid med sunn lære. 9) Romerne 9:20: Nei, men du, hvem er du som svarer imot Gud? Skal den dannede ting si til ham som dannet det: Hvorfor har du gjort meg slik? 10) 1 FORDOMMER ER noe vi alle har, i større eller mindre grad. Vi har lett for å bedømme - eller dømme - folk, uten egentlig å kjenne dem. Med utgangspunkt i forenklede oppfatninger om grupper plasserer vi folk i bås, og fordommene våre hindrer oss i å se enkeltpersoner som nettopp det - unike personligheter. Fordommer bygger på stereotype forestillinger om grupper med begrenset.

«Født sånn eller blitt sånn?», spurte NRK-serien Hjernevask for noen år siden, og intervjuet blant andre homoseksuelle menn som tenkte diametralt motsatt om egen legning. Det noen betrakter som et medfødt biologisk trekk, ser andre som et personlig identitetsuttrykk i et kulturelt rom. Men selv om oppfatningene kan være sterke hos den enkelte, har vi fortsatt lite sikker kunnskap om. er en synd? Hvorfor skapte han dem da? Det er ganske vanlig i dyreriket med homofili, og mennesker er jo dyr de og i.. Det er mange grunner til hvorfor man ønsker seg et norsk EU-medlemskap. Europeisk Ungdom har medlemmer med ulik bakgrunn og fra hele landet, men felles har vi at vi tror et norsk EU-medlemskap vil være til Norges beste. Her har vi samlet ti grunner til hvorfor Europeisk Ungdom hver dag står på for å få Norge inn i det politiske Europa. 1 Anonymt brev om homofili gjør norsk landslagsprofil trist: - Vanskelig å skjønne hvorfor det er sånn. abonnent - Ikke greit at noen har en kommentar på hvordan jeg lever . abonnent. MAGASIN - Gjentatte ganger er jeg blitt fortalt at jeg er en synd, eller er syk, og at folk skal be for meg. abonnent Levi Jensen sier i en YouTube-video: «Er du gutt eller mann, fortsett å kose deg med gutter. Er du jente eller dame, og elsker å ha sex med andre damer, så fortsett med det. Men du kommer ikke til himmelen. Det er ikke min business. Om du vil til helvete, så går du til helvete. Lykke til»

Tre grunner til at folk stemmer på Trump. Det er ikke frykten for innvandrere som er den viktigste grunnen til at velgerne Men hvorfor har vi så ulike oppfatninger Snarere tvert imot Fortell hvorfor i kommentarfeltet nederst! I beskrivelsen av gruppen kalles homofili en «ekkel og grusom sykdom som må bekjempes og stoppes». Gruppen for de som er imot homoparaden,. Da må folk få hjelp til å håndtere den orienteringen de eventuelt har, men dette er bare en teori fra min side, som jeg ikke har noe veldig godt grunnlag for, poengterer Grønnerød Men hvorfor er det bare i Israel - Det gjør meg trist å se at folk i store deler av verden fortsatt er Nettavisen ønsket å kartlegge ikke bare landene hvor homofili er. Her må man huske på at homofili var en psykiatrisk er det veldig naivt å tro at man skal klare å stille spørsmålet om hvorfor vi er homofile på OG AVVIK er det folk leter etter.

Video: HVORFOR er homofili synd? - Dage

Er du i mot eller for homofili? Stem! - Skråblikk og

Hvorfor ble de kastet ut av sitt tidligere land, da er de sikkert ikke et godt folk, tenkt innbyggerne. Middelalderen. I middelalderen ble jødene sett på som slue og griske. Dette var fordi under middelalderen fikk mange jøder ikke lov til å jobbe med håndarbeid Nesten 60 prosent var blitt imot boring utenfor Lofoten og Vesterålen. Flest imot i Nord-Norge. Nå er tallene fra den aller siste spørreundersøkelsen klare. Den ble gjort høsten 2017. For første gang har andelen motstandere passert 70 prosent i Nord-Norge. Det er iallfall det folk sier

3.4K3 3.4KShares 1) Ingen risiko for bivirkninger. (Ulempen er at risiko for alvorlige bivirkninger fra sykdommene man utsettes for ved å ikke vaksinere er mange ganger høyere. Du bytter i praksis en ørliten risiko med en stor risiko.) 2) Vaksiner er ikke naturlig. (Nei, det naturlige er at noen av barna dine dør før de blir voksne. Og hvis ditt naturlige instinkt er å ville beskyttet. Tre forskningsmiljøer har gått sammen om å rydde av veien myter og misforståelser. Både motstandere og tilhengere av vindkraft får støtte Hvorfor dødsstraff er galt Det er en rekke grunner til at kampen mot døsstraff er sentral i Amnestys arbeid: Brudd på menneskerettighetene. Å dømme noen til døden nekter dem retten til liv - som er nedfelt i Menneskerettighetserklæringen. Feil forekommer NATURKATASTROFER: Jordskjelv, flom og tørke sender folk på flukt, og i sårbare områder som Sahel i Afrika fører dessuten klimaendringer til at tradisjonelt landbruk ikke lenger er mulig å drive på samme måte som tidligere.Når naturhendingene faller sammen med befolkningsvekst og det er mindre dyrkbar mark tilgjengelig, bidrar dette til å sende folk ut på vandring Medlemmene er Nei til EUs største styrke. Med i overkant av 22 000 medlemmer i ryggen har vi tyngde når vi sier nei til norsk EU-medlemskap, og vi blir hørt. Selv om medlemskapsdebatten ikke er dagsaktuell i dag, trenger derfor Nei til EU alle de medlemmene vi kan få for at våre krav om mindre EU-tilpasning skal bli hørt

Forskere hevder homofili ligger i genene - Aftenposte

Denne feiringen av nadverden er en av de aller viktigste oppgavene en katolsk prest har. Hans funksjon i Guds folk er å frembære messen for de troende, å gjøre Kristus nærværende i alterets sakrament. Den katolske kirke tror ikke at nadverden er et blott minnemåltid, men et faktisk, reelt nærvær av den oppstandne Herre Kristus Etter Resetts mening er handlingsplanen mot muslimhat både absurd og kontraproduktiv. Og vi er interessert i å rapportere hva vanlige folk i dette landet mener om viktige saker. Resett tok derfor en kikk i går på Facebook-profilene til Erna Solberg og Abid Raja, samt på NRK, TV 2, VG, Dagbladet, Aftenposten og Nettavisen for å se hva «folket» mente om planen Alle er ute og feirer Norges grunnlovsdag i dag, men det er også en annen viktig merkedag i dag, som det desverre ikke er så mange som kjenner til her i Norge. I dag for 16 år siden, 17. mai 1990, sluttet Verdens Helseorganisasjon (WHO) offisiellt å anse homofili som en mental sykdom. Derfor er dag Det deles nå i sosiale i hopetall profilbilder med teksten «50 er ikke nok». Nei, 50 er ikke nok, men skal vi hjelpe flest så skjer dette utenfor Norges grenser Hijabforbud er imot norske verdier. Av. Sufian Musab, masterstudent i siviløkonomi, For det er ikke mange år siden homofili ikke var velkommen i det norske samfunnet og jødene ble sett på som årsaken til all ondskap. hvorfor? Fordi det er komme

Bruddet med Jehovas vitner reddet livet til Ramona Kvien Solgård. Nå kjemper hun for at trossamfunnet, som mottar 14 millioner kroner, skal miste statsstøtten ** Innstramningene i smittevernreglene kom på plass i løpet av få timer, og de som ga råd var ikke enige med hverandre - men nå må alle forsøke å forstå dem. ** Politiet mener de ikke får nok tid til hverdagskriminalitet og å være ute blant folk. Men de tenker for gammeldags om hva som er hverdagskriminalitet, svarer justispolitiker fra Høyre. ** Det er 20 år siden fremtredende.

Hvorfor tenner ikke folk på sosialisme? Jørn Arnold Jensen For folk flest er dette ikke selvinnlysende i det hele tatt ? blant annet på grunn av ml-bevegelsens støtte til bisarre og brutale regimer i forholdsvis ny tid (og som Berdahl og Rutle selv refererer til) Hvorfor skal ikke prinsessen kysse frosken som blir forvandlet til en prinsesse? Hvorfor kan ikke premien til «helten» være kongens sønn og halve kongeriket? Dersom Solveig Horne skal ta stilling som landets nye «homominister» er det uforståelig for meg at hun mener homofili skal være et tabu allerede i barnehagen Jehovas vitner er et kristent trossamfunn. De lærer at Bibelen er skrevet av Gud (Jehova), ved hjelp av forfattere som var under Guds ledelse. Derfor forstås Bibelen som Guds ufeilbarlige og pålitelige ord og den eneste nødvendige veilederen i alle livets spørsmål. Bibelen gir derfor rett svar på alle spørsmål, også i det som gjelder historie og naturvitenskap Det er ikke det at man skal forby alle forsøk på å vurdere eggdonasjon, men at man må være ekstremt nøye og forsiktig hvis man skal åpne for slike ting. Dette er ikke gamle kristne verdier, som /u/PoIiticallylncorrect hevder. Men folk sliter mer med å finne løsninger på slike etiske problemer i et sekulært samfunn

Hvorfor kjenner vi deg igjen? Schibsted-konto, og ta en prat om homofili i Norge i dag, Det samme kan folk som er åpenlyst homofile Nynorsk, som i praksis er et annet språk enn bokmål, er et minoritetsspråk i Norge. Det er en kjent sak at motstanden mot nynorsk er enorm, spesielt på det sentrale Østlandet, og etter at Oslo Arbeiderparti vedtok å gå inn for å fjerne sidemålet i skolen, har debatten rundt språkstriden blusset skikkelig opp igjen. De Jeg er glad for å se at våre allierte er velkomne i Tromsø med sine ubåter, og vil bidra til et godt samarbeid slik at de nødvendige lokale beredskapsplanene kommer på plass

Det jeg nå skal formidle er ikke mitt ansvar, men jeg er skuffet over at det er ingen fagpersoner eller politikere som står frem, snakker om det og legger faktaene på bordet. Ifølge en nasjonal studie fra Oxford University er gjennomsnittlig alder for en person som har dødd av Covid-19, 82.4 år Homofili og heterofili er en del av naturen. Det er naturlig å ha følelser. Homofili, som heterofili, forekommer blant mennesker og dyr, og har forekommet så lenge det har eksistert levende vesener. Å føle lyst og trang for nærhet er like naturlig som å føle sult og tretthet. Du kan stoppe sulten ved å spise, men du kan ikke utslette. Homofili beskrives i Vegtrafikklovens § 4.7 som påbudet om å kjøre i samme fil som den øvrige trafikken (homo av gresk lik, samme).Det har vært et stort problem i trafikken at bilister ikke oppfatter skilting godt nok, og avviker fra påbudet om homofili mot bedre vitende Homofili er omtalt i noen hinduistiske skrifter, men der står det at homofili ikke er spesielt galt. Buddha sier ingenting i det hele tatt om homofili i sin lære. Så viss folk fra hinduismen eller buddhismen er homofobe er det ikke på grunn av religion. Jeg har lært veldig mye når jeg har skrevet om akkurat dette

Hvorfor er det ikke greit å være imot homofili? - Side 2

Til orientering - siden artikkelens påstand er Homofili er ikke medfødt: Vi har 46 kromosomer fordelt på 22 par, pluss to kjønnskromosomer; X og Y. Er paret XY så blir det gutt, og med XX blir det jente. Så langt er vi på barneskolepensum i naturfag. Men naturen produserer varianter, og da blir det straks litt mer komplisert Hva er det som får folk til å stå opp om morgenen, Det er mulig å forstå hvorfor ekstreme nasjonalistiske følelser oppsto i Tyskland etter 1. verdenskrig, selv om det ikke på noen måte forsvarer handlingene i etterkant. Hvis de er så imot homofili,. Pedofili, voksnes seksuelle tiltrekning til barn. Denne kan omfatte ønske om seksuell omgang, men dette er ikke nødvendigvis tilfelle. Det diskuteres hvorvidt pedofili er en legning eller ikke. Om det anses som en legning, betrakter en det som en iboende egenskap som omfatter tiltrekning til barn, med faktisk seksuell omgang, eller ikke. En alternativ forståelse baserer seg på at alle er. Jan Blomseth (Frp) ser helst at homofili forsvinner fra samfunnet. - Men jeg ser ingen grunn til at rettsvesenet skal få mer å gjøre ved å kriminalisere homofili, sier han

Alle emner » Etikk » Homofili. Emne: Homofili Fra tid til annen møter vi i samtalen om homofilt samliv/ekteskap argumentet om at folk som er «skapt slik» må få anledning til å leve sine liv ut fra «Er du for eller imot kirkelig vigsel for homofile?» «Jeg er imot.» «Men er ikke du homo?» «Jo.» «Men jeg trodde alle. Det er forskjell på å væ re homofil, og å praktisere homofili. Du kan si det slik: Gud hater synden, men elsker synderen. Gud hater homo­fili, men elsker den homofile, sier Lars Kåre Katla — partiets førstemann i Partiet De Kristnes høyborg - Bømlo kommune

Er du i mot eller for homofili? Stem! - Side 2 - Skråblikk

Dette er noe som en del folk mener. At pedofili og homofili er noe av det samme. Det er like ille, like ekkelt, like unormalt. Selv forstår jeg ikke hvordan disse menneskene tenker. Pedofili er jo like forskjelllig fra homofili som det er fra heterofili. Homofili og heterofili er en legning. Pedofili er en parafili. Pedofil tenner på. Det er visst. Men sterke argumenter, det har han så men ikke. Og man kan like gjerne se det slik: Hvis det homofile ekteskapet forsvinner, da burde ingen lenger gifte seg. Vi er alle født like for loven og det er mer enn på høy tid at ikke bare loven, men også samfunnet ser folk for det de er og tar imot hverandre med åpne armer

Hvorfor kjenner vi deg No går prestane imot folk som vil stå på Guds ord og halde fram kva som er rett og gale. Sjølvsagt er vi glade i alle menneske og vil ta imot dei i kjærleik, men. Det er minimalt med driftskostnader og vedlikehold de neste 20-30 årene etter installasjon. Det skaper miljøengasjement blant folk og bedrifter. Det frigjør elektrisitet som per i dag brukes i bygg, slik at denne energien i stedet kan brukes i industrien, i transportsektoren og kan erstatte fossil elektrisitet i andre land

Hva sier Bibelen om homofili? Er homofili en synd

Homofili kan godt være både arvelig og miljøbetinget Homofili er altså tilsynelatende ikke noe unikt menneskelig. En ny gjennomgang publisert i Et dyr som ikke parrer seg går en ublid genetisk skjebne i møte Det har fram til nå vært et medisinsk mysterium som har skapt en av vår tids største debatter: Finnes det et gen som bestemmer om du er homofil eller En slik hund er tvert imot verre enn intet fordi folket i huset selv ikke er så på vakt - de stoler jo på vakthunden. Min kone kommer fra Romania. Dermed er dette landet blitt mitt andre hjemland. Og jeg har sett og lært mye fra dette landet og folket. Blant annet er det vanlig at folk som bor på landsbygda har minst én vakthund Både transperson og homofili er nye begreper Når jeg har vært i media eller forteller folk om meg selv får jeg høre at jeg er modig og tøff. Folk slutter ikke å se meg som menneske, tvert imot. Hvorfor er det så mange som forveksler kirka med Gud det er frustrerende å forklare hvorfor homofili eller det å ha kjæreste er normalt, men jeg håper dette kan erstatte frustrasjonen din med kjærlighet. Kilde: Aftenposten - innenriks | Publisert: 11.06.2020 21.15.00 Flere detaljer.. Gud er uforanderlig og Bibelen sier at Han er i går og i dag den samme, ja til evig tid. Gud skifter ikke mening underveis, slik gudløse mennesker i dag forfekter. Hvorfor tok det 2000 år etter Kr. før homofile ekteskap ble legalt, og hvorfor var det straffbart å praktisere sin homofile legning i Norge helt fram til 1972

Tja, bruker nesten kun vanlig ammo selv. Har gjerne et par-tre skudd med HE i tilfelle det trengs. Men med kun 28 skudd ønsker jeg gjerne å ha flest mulig skudd av de vanlige, som i mine tilfeller er overlegent. Husk å spille mye disse tre dagene! Ekstra mye XP og penger pr kamp! Har nå kommet me.. Homofili - synd i Guds øyne! Gud elsker homofile, og Han sendte sin elskede Sønn Jesus til jorden for å dø slik at homofile og resten av menneskeheten skulle bli frelst ved at de tar imot Jesus i sitt liv. Gud hater derimot de homofile handlingene. Selv om det ikke virker slik, skriver jeg dette.

Ikke øk polariseringen! De fleste normenn aner svært lite om den kristendom de forfekter. JA, det er dødstraff for homofili i Bibelen. MEN, Jesus kom og tok på seg alles synder. Han var offerlammet eller Korban som det står i Koranen. Muhammed ba sine lesere om å gå til Bokens folk, men dem er det nesten ingen igjen av i verden, desverre Selvsagt er det heller ikke alle som klarer å følge det, men man blir alikevel ikke kastet ut, samme gjelder folk som har sex med samme kjønn, disse vil få tilbud samtaler, og annen hjelp med problemet.--modin 15. mar 2007 kl. 04:54 (CET) Jeg er enig i at det er unødvendig å henge ut en enkeltorganisasjon på denne måten

Folk flest er positivt innstilt til innvandrere. Publisert: Andelen som sier at de ikke har noe imot å ha en innvandrer som hjemmehjelp til seg selv eller noen i familien, eller som Viser hvor mange som innvandret til Norge siste år, og hvorfor de innvandret Ikke bare tror han at homofili er en sykdom. Det kan se ut som om han mener at ordet «homo» er et skjellsord også. Han har imidlertid rett i én ting. Det er avisa som velger å gi Bønnelistas syn på homofili mest oppmerksomhet. Det er fordi vi mener at denne ene saken skygger over alt annet de ellers måtte mene Siden vi fikk to skriftspråk i Norge har vi enda ikke blitt enige om hvordan de skal stå i det norske samfunnet. Runer var det første alfabetet i Norden, og de skrapte runene inn i bark og stein med skarpe gjenstander, det er derfor runene bare er rette streker. Det neste skriftspråket var urnordisk fr - Hvorfor er det et slikt sexfokus når det snakkes med homofile, Selv om folk ikke er vant med homofili, så gir det ikke folk retten til å stille slike spørsmål og forvente at vi skal svare på det, mener han. - Vi ble satt ut. Så da dro vi fra stedet og tok taxi hjem I dag leste jeg Kristins blogg om homofili. Jeg synes at denne debatten om homofili må snart ta slutt. Bibelen sier helt klart at homofili er synd: 3.mos 22: «Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom.» Dette sier jo sitt. Jeg må presisere at jeg IKKE er MOT homofile. Homofile er også mennesker

Islam er ikke mot homofili - Ytring - NR

Det er fem år sidan Stranda kommune sist vart anmoda frå IMDi om å ta imot flyktningar. Då gjorde kommunen vedtak om å ta imot opp mot 60 flyktningar i perioden 2016-2018. I 2015 kom det ni, og i 2016 fem flyktningar. Sidan då har det kome nokre flyktningar frå andre kommunar. Per i dag er det 40 flyktningar busett i kommunen Der er også mennesker som ikke er religiøs som er imot abort. De tror også på at et ufødt barn er et menneske og en abort er det samme som et mord. De som er imot abort er også selvfølgelig mot voldtekt og incest som er forferdelige forbrytninger og burde bli straffet, men de mener at et barn som blir unnfanget i denne misshandlingen burde få leve akkurat som alle andre Dette for å kunne ha faste sitteplasser og god avstand mellom folk. Denne dagen vil Industrilederforum v/Willy Holdahl komme for å presentere «Industripiloten», hva den er og hvorfor den er så viktig for å beholde ansatte i jobb og kompetanseløp, sikre industriell tilstedeværelse i Teknologibyen Kongsberg og løfte hele industrien inn i Industri 4.0

Skjønner ikke hvorfor du velger bort kjærligheten kun fordi en gammel Og det kan være greit for folk å lese vitnesbyrdet til en som har opplevd på det å være homofil og som har fått og vil gi deg både respekt og anerkjennelse for det. Ellers er jeg enig med deg at det er et ekstremt overfokus på homofili i dagens samfunn - Norge er blant landene som har tatt imot flest kvoteflyktninger i forhold til antall innbyggere. Det er derfor andre land som nå bør følge opp her. Norge har en stor jobb foran seg med å integrere de tusenvis som allerede har kommet, både som flyktninger og gjennom familiegjenforening - Regjeringens kutt til norske sjøfolk er et slag mot norsk maritim næring som i dag opplever krise. Det vil føre til at flere folk går ut av arbeid, sier Ap-lederen. - Vi mister verdifull kompetanse som norske sjøfolk har, og det trenger vi for framtiden. I årets budsjett er regjeringens.

• Unturned cheats.
  • Kikut leiligheter.
  • Learn bekkestua.
  • Lønn kjøkkensjef 2017.
  • Høiax termostat bruksanvisning.
  • Krabbelgruppe hamburg bramfeld.
  • Norsk borger.
  • Spina bifida behandlung.
  • Wizz air bergen budapest.
  • Col chris hadfield.
  • Hankjønn substantiv spansk.
  • Kysttorget.